Pebeo Mixed Media Art Prize and Exhibition 2019: The Upside Down

[Pebeo is a French brand of mixed media for artists. To celebrate their 100th birthday this year they have organized the third edition of Pebeo Mixed Media Art Prize and Exhibition. I have been using Pebeo Porcelaine 150 for a few years now. They are very user-friendly paints, but also they allow my art to last longer (after being fired in the oven they become water resistant) This is why I decided to enter the contest. Below you can see my entry entitled "The Upside Down." It's a handpainted porcelaine cup featuring a birch tree together with its roots visible when the cup is turned upside down. And yes - I'm sure the title was inspired to some extent by the Netflix epic series Stranger Things :)]

.............................



Z okazji 100lecia swojego istnienia francuska marka Pebeo, która jest producentem najróżniejszych narzędzi dla artystów, organizuje w tym roku trzecią edycję konkursu Pebeo Mixed Media Art Prize and Exhibition. Z farb Pebeo Porcelaine 150 dedykowanych do zdobienia porcelany korzystam już od kilku lat, pracuje mi się z nimi wyśmienicie. Nic więc dziwnego, że z przyjemnością przystąpiłam do tegorocznej edycji, a dzisiaj chciałabym przedstawić Wam swoją pracę konkursową zatytułowaną "The Upside Down"* co w tłumaczeniu z angielskiego na język polski oznacza "do góry nogami"


THE UPSIDE DOWN



Powyżej widzicie zdjęcie, które wysłałam na konkurs. Należało przedstawić na zdjęciu swoją dowolną pracę wykonaną przy pomocy tylko i wyłącznie produktów Pebeo, pokazując również te produkty. 


Oczywiście nie skłamię jeśli powiem że zrobiłam milion zdjęć w poszukiwaniu optymalnego ustawienia farb i filiżanki tak by nie zasłaniały jej i żeby pokazać ją kładąc nacisk na denko, ale jednak pokazując też front...




Pod spodem na denku uwagę przykuwają (a przynajmniej taką mam nadzieję) korzenie drzewa wycieniowane trochę metodą powiedzmy "ombre" korzystając z fryzjerskiego skojarzenia :)






Na froncie filiżanki namalowałam smukłą brzozę, na tyle na ile pozwalała mi wysokość filiżanki:



Spodeczek jest rozbudowaniem korony drzewa:




Ostatnie zdjęcie chyba najlepiej nawiązuje do tytułu "The Upside Down"




*Jako ciekawostkę mogę zdradzić, że do tytułu "The Upside Down" zainspirował mnie serial oryginalny od Netflix "Stranger Things"

** Druga ciekawostka jest taka, że nie jest to moja pierwsza w życiu brzoza, ani pierwsze w życiu korzenie na denku. Myślę że ta filiżanka to kombinacja moich dwóch wcześniejszych prac.

Jedna z nich to filiżanka dla promotora zajmującego się gleboznawstem:


więcej zdjęć TUTAJ


Druga to już prawie prehistoria :) W 2012 roku miałam przyjemność namalować brzozę na szklanej butelce z efektem szronu. Praca ta została wyróżniona jako Daily Deviation na portalu deviantart.com, a tutorial z nią w roli głównej na tym blogu odwiedziło już niespełna 10 000 osób (!) Tutorial można zobaczyć TUTAJ, uprzedzam, że pisałam go 7 lat temu :)


Mam wrażenie że ciągoty do wykorzystania denka i korzeni ciągną się za mną już jakiś czas. Zobaczcie:







Trzymajcie kciuki. Bardzo chciałabym przejść do drugiego etapu w konkursie!



WeWzorki.pl
ręcznie malowana porcelana

info@wewzorki.pl

Komentarze

  1. Podoba mi się jeszcze to zdjęcie do góry nogami, tak w powietrzu, a poza tym mogę stwierdzić że wybrałaś najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja, bohomalowana ;D ;D

      Usuń
    2. Też mi się podoba to odwrócone, nawet ktoś mnie pytał na jaki klej przyklejałam filiżankę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach