Podziękowanie dla promotora


Moja kolekcja ręcznie malowanych prezentów dla świeżo upieczonych inżynierów i magistrów systematycznie rośnie (podsumowanie możecie zobaczyć TUTAJ), ale ostatnio miałam okazję, a nawet dwie, by stworzyć coś dla promotorów. Poniżej możecie zobaczyć moje propozycje na podziękowania dla promotorów z okazji obrony pracy dyplomowej.


W tym przypadku filiżanka miała dotyczyć biologii, mikroorganizmów, laboratorium:


 

 





Druga filiżanka miała być prezentem dla promotora gleboznawcy, a magistrantki zaproponowały przedstawienie roślinki z korzeniami w ziemi. Ponieważ korzenie zawsze są jakby "ukryte pod spodem" postanowiłam wykorzystać denko jako podgląd. Efekt oceńcie sami:






Nie zabrakło personalizacji oraz podziękowań :)



Czekam na kolejne wyzwania w tym temacie!


........................................................................................................................................

W E W Z O R K I
Pracownia porcelany ręcznie malowanej

info@wewzorki.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach