Kubek na Dzień Włóczykija


Jakiś czas temu (z wiadomości od Was!) dowiedziałam się że 23 lipca to Dzień Włóczykija. No jaki inny post mógłby się dzisiaj pojawić? Przedstawiam Wam mojego ulubionego Włóczykija ręcznie malowanego na kubeczku. Tym razem postawiłam na trochę inny styl, coś co od dawna chodziło mi po głowie i nie miałam okazji tego namalować - czarno biały obrazek z niewielkim dodatkiem koloru tu i ówdzie. Jak Wam się podoba taki efekt?



Włóczykija posadziłam, a może raczej położyłam pod drzewem, w górach, z pięknym widoczkiem w tle, choć oczy ma zasłonięte kapeluszem (może go oślepia to metalicznie złote słońce :) to jednak wygląda na zrelaksowanego w takich okolicznościach przyrody




Widoczek malowało mi się tak przyjemnie! Muszę to kiedyś powtórzyć :)

Na koniec jeszcze jeden smaczek - ten konkretny Włóczykij lubi fotografować, w związku z czym w góry zabrał ze sobą aparat, który zawiesiłam na kijku opartym o ucho kubka:



I tym serduszkowym akcentem kończę prezentację jednego z moich ulubionych "moich" kubków.


A przepraszam, zapomniałabym o denku i napisie poprowadzonym z korzenia:





Dorzucam jeszcze Włóczykija w bardziej tradycyjnym wydaniu.

Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej przykładów WŁÓCZYKIJOWYCH KUBKÓW
zapraszam do wpisu TUTAJ




oraz porównanie, które pokazuje że warto ćwiczyć:





WeWzorki.pl
ręcznie malowana porcelana

info@wewzorki.pl

Komentarze

  1. Witam czy jest możliwość zamówienia podobnego kubka. I jaki by był ewentualnie koszt. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do kontaktu mailowego przez info@wewzorki.pl w sprawie omówienia wzoru i wielkości porcelany. Cena minimalna to 40 zł za kubek z napisem - inne zamówienia wyceniam indywidualnie na podstawie przewidywanej czasochłonności po ustaleniu szczegółów

      Usuń
  2. Jak zamówić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach