Pomysł na prezent dla taty: ręcznie malowane filiżanki





Oto ręcznie malowany zestaw dwóch filiżanek dla taty czterech (!) córek. Obie filiżanki zachowałam w minimalistycznym stylu. Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni na białej porcelanie, nic więc dziwnego, że ponownie zdecydowałam się na te dwa kolory. Oprócz napisów "Robię tylko fajne córki!" oraz "Co jak co, ale dzieci to mi się udały" namalowałam też ikonki Super Taty w centrum spodeczka oraz coś na styl matematycznych wzorów miłości tatusiowo-córkowej na filiżankach. 



Filiżanka I








Filiżanka II









Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila z Fountains Party23.01.2021, 03:10

    Prezent dla taty powinien być przemyślany, tak aby trafić w oczekiwania. Jesteśmy dorośli więc warto zapytać tatę czego oczekuje, czy coś potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach