Czy zostaniesz moją świadkową? Bez Ciebie nie idę!


Jak poprosić przyjaciółkę, albo siostrę o świadkowanie na ślubie?
No jasne że wręczając kubeczek ręcznie malowany specjalnie dla tej osoby :) 
To prezent, który jest wyjątkowy i zostanie na długo jako pamiątka tego wydarzenia.


Moje kubeczkowe propozycje:


1

Kubek z napisem "Bez Ciebie nie idę!" ze złotymi zdobieniami,
a po drugiej stronie bardzo kobiecy motyw rzęs. Na denku nie może zabraknąć osobistej dedykacji.








2

Motyw przyjaciółek/sióstr widzianych od tyłu, w kobiecych szlafrokach dedykowanych dla Pani Młodej i Świadkowej. To bardzo popularny teraz instagramowo-pinterestowy look :)

Na kubku poniżej widzicie dwie siostry, obie blondynki, uwzględniłam nawet różnicę w ich wzroście








Jeśli chcecie podejrzeć moje propozycje 
na ślubne podziękowania 
dla rodziców i świadków
zajrzyjcie

---> T U T A J <---



Porcelana ręcznie malowana
WeWzorki.pl

info@wewzorki.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach