Kolekcja ręcznie malowanych owadów

Zastawa z owadami? Czemu nie.
Poniżej znajdziecie przykłady moich realizacji z różnymi ręcznie malowanymi stworzeniami.




M R Ó W K I


Cukiernica i filiżanki z motywem mrówek.
 To zestaw, który przygotowałam jako podziękowanie od Pary Młodej dla rodziców o nazwisku Mrówka. Spersonalizowane prezenty to moja specjalność :)




Zestaw miał być utrzymany w stylu minimalistycznym.
Postawiłam więc na rządek mrówek na froncie + jedna w centrum spodeczka












W A Ż K A

Moją inspiracją była trzepla zielona. Postawiłam na technikę a'la witrażową malując skrzydła. Drobne akcenty w metalicznej zieleni. Do tego miniatura ważki w centrum spodeczka.
Ta filiżanka powstała dla miłośnika ważek.






P S Z C Z O  Ł A

Miniatura pszczoły ze skrzydłami w kolorze złotym.
Poniżej przykłady na kubku i w centrum spodeczka:




Pszczoły malowałam między innymi z przeznaczeniem na prezent dla pszczelarza




Porcelana malowana ręcznie na zamówienie

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach