Día de Muertos Calavera: kubek z czaszką "sugar skull"

Meksykańska czaszka calavera malowana ręcznie na kubku jako portret długowłosej kobiety w makijażu "sugar skull"

"Calavera" to ozdobna czaszka przygotowywana w różnych formach na obchody Día de Muertos, czyli Dnia Zmarłych w Meksyku. Długo czekałam, aż komuś się zamarzy taka tematyka, ale się w końcu się doczekałam 🙂

Często pojawiające się w tym wzorze motywy to elementy koronkowe wokół ciemnych oczodołów, fragmenty pajęczyny, motywy kwiatowe szczególnie jako wianki na głowie, motyw dziurki od klucza.

Tym razem malowałam na dużym niespełna półlitrowym kubku:










Porcelana malowana ręcznie na zamówienie

WeWzorki


*Pracuję w systemie zapisów. Czas oczekiwania zależy od ilości osób oczekujących na swoje zamówienia, a koszt od czasochłonności wykonania wybranego motywu - każde zamówienie jest wycenianie indywidualnie po ustaleniu co konkretnie mam namalować i napisać. Zazwyczaj koszt 1 sztuki mieści się w przedziale 40-180 zł. Zapisy przyjmuję mailowo pod adresem info@wewzorki.pl 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach