Porcelana z motywem brzozy - kolekcja z korzeniami widocznymi na denku


Motyw brzozy to moja największa duma, mój ulubiony wzór jak do tej pory. Być może dlatego że mam słabość do detali i kropek, a koronę drzewa maluję właśnie techniką nakrapiania.
Powstało już kilka przedmiotów z tym motywem, więc nadszedł czas na podsumowanie i prezentację w jednym miejscu.


Inne moje prace z motywem drzew zobaczysz T U T A J


1. Filiżanka 
(model Aida 280 ml od polskiego producenta Lubiana)
To od niej wszystko się zaczęło - powstała na międzynarodowy konkurs artystyczny francuskiej marki PEBEO, z której farb korzystam już od lat.









Poniżej model Trapo 300 ml od Lubiana, tym razem w wersji z delikatnie nakrapianym spodkiem:






Filiżanka Maria Paula 350 ml z kaligrafią na spodku:






2. Kubek

model Bill 450 ml od Lubiana:




model Wing od Lubiana:




model Bill 300 ml od Lubiana:





model Filip 300 ml od Lubiana

tu na specjalne życzenie brzozę malowałam na Dzień Wiatru układając gałęzie tak by wyglądały na uginające się od powiewu, w korzenie na denku wpisałam imię, a delikatne białe nakrapianie przy trawie imituje delikatne kwiaty:






3. Szklanka

widoczna poniżej szklanka ma 360 ml







4. Cukiernica
(model Sonia 200 ml od Lubiana)












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach