Filiżanka dla fotografa - Exacta Varex IIa

ręcznie malowana, personalizowana porcelanahandpainted & customized tableware

✉ info@wewzorki.pl


Oto prezent od przyjaciółki dla przyjaciółki - miłośniczki fotografii analogowej, posiadaczki pięknego aparatu Exacta Varex IIa z obiektywem Tessar 2,8/50 Carla Zeissa, która zajmuje się również sztuka w szerszym znaczeniu, maluje rapidografem Rotringa, a jej ulubiony tusz to Windsor&Newton Ink. Nosi okulary. Przyjaźni się też z pędzlami i stalówkami. Wszystko to udało mi się ująć na jednej filiżance. Starałam się uzyskać ciekawą, niejednolitą fakturę aparatu na porcelanie, jestem bardzo zadowolona z nietypowego efektu końcowego. Tym bardziej że obiektyw aparatu udało mi się wbudować w centrum spodeczka. Zobaczcie sami:















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach