FanArt: Tatuś i Mamusia Muminka na filiżankach

Handpainted set of two cups featuring Moominmamma and Moominpappa 
with lovely details in the center of the saucers - the bag and the top hat.
...................................................................................................................................



Mam przeogromne zaległości w pokazywaniu kubeczków, które pomalowałam, niektóre sięgające nawet kilku lat wstecz... ale ten zestaw muszę pokazać już teraz. Miałam przyjemność zrealizować cudny pomysł Oli na zestaw filiżanek z Mamą i Tatą Muminka oraz przeurocze akcenty na podstawkach czyli torebeczka mamy i cylinder taty. Zobaczcie sami:












Podobne wykonanie lecz na kubkach zobaczycie też w moim

Zestawie z Doliny Muminków ---> KLIKNIJ TUTAJ








Jeśli lubicie Muminki to zapraszam do obejrzenia:

Seria z Małą Mi ---> KLIKNIJ TUTAJ




Seria z Włóczykijem ---> KLIKNIJ TUTAJ





Seria z Buką: ---> KLIKNIJ TUTAJ




Seria z Bobkiem ---> KLIKNIJ TUTAJ






Porcelana malowana ręcznie na zamówienie

WeWzorki











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach