FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach

[here comes a summary of all hand-painted Little My versions of mine]
 Podsumowanie moich ćwiczeń pędzla w starciu z kultową, zadziorną Małą Mi


1.

W punkcie pierwszym, moja pierwsza Mała Mi,
która dzielnie pije ze mną większość kaw i herbat aż do tej pory :)

Postać siedząca na brzegu kubka, widoczna również pod spodem.
Napis: Kubek małej Złośnicy




lub
Kubek małego nerwusa





Coś zamiast kubeczka w dłoniach? Nutella! :)




Dedykacja: "Dla słodkiej złośnicy z dobrym serduszkiem"



"Czekolady nigdy dość"



"Dla największej fanki nutelli" 




2.

Nieco inna wersja siedzącej Mi - z widocznymi bucikami i telefonem w dłoniach


lub z tabletem





3.

 Kilka wersji w stojącej pozie:

uśmiechnięta z rękoma podpartymi o biodra


lub


Napis: "Uwielbiam denerwować ludzi bez powodu"
Dedykacja "Dla takiej jednej złośnicy"



Jako fanka dobrych aut



Jako kibic wyścigów:



z ołówkiem w ręku rysuje sobie szczęście:


"I będę szczęśliwa choćbym miała sobie to szczęście sama narysować"




4.

Powstał też wielki foch - zadarty nos, niezadowolona mina, założone ręce i nerwowo tupiąca stopa.


Foch zielony:



Foch złoty:



foch złoty + kropeczki





Założone dłonie, niby bez focha, ale Mi nadal jakaś taka niezadowolona :)
dorzuciłam białe obrysowanie postaci i białe cienie przy napisie.



Charakterna "Ja nie przeklinam, ja rzucam zaklęcia"






5.

W pewnym momencie powstała też dodatkowa mini postać odcinająca ucho,
czyli muminkowa masakra piłą mechaniczną:



Kilka miniaturowych postaci wkomponowanych w napis
= kilka godzin dłubania przy misternym zadaniu :)


Napis był w języku hiszpańskim: Wszystkie Małe Mi tego świata są praktycznie niepokonane"



Była też Mi jako mini dodatek siedzący na kapeluszu Włóczykija:



również w wersji czarno-białej:





oraz odwrotnie: mini Włóczykij trzymający w ręku początek napisu:



razem na płotku


w wersji bardziej romantycznej:





Włóczykija można zobaczyć:
-------> TUTAJ <-------



Powstała też wersja z Buką







6.

Wersja maksymalnie zrelaksowana:






7.

Na koniec nietypowa mieszanka w dwóch podejściach

Mała Mi + Marilyn Monroe


i drugie podejście, tym razem wyposażyłam ją w kopertówkę firmy Guess ;)




T H E    E N D



Jeśli lubicie Muminki to zapraszam do obejrzenia:


Seria z Włóczykijem ---> KLIKNIJ TUTAJ

Seria z Buką: ---> KLIKNIJ TUTAJ

Seria z Bobkiem ---> KLIKNIJ TUTAJ

Zestaw z Doliny Muminków ---> KLIKNIJ TUTAJ




WeWzorki














Komentarze

  1. można te kubki kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy już do kogoś należy, ale można zamówić swój własny mailowo info@wewzorki.pl

      Usuń
  2. A można coś zaproponować ewentualnie czy trzeba kupić kubek taki jak pani sobie wymyśliła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można wszystko proponować :) jeśli jest się cierpliwym - nie zawsze mam czas na malowanie niestety

      Usuń
  3. ile kosztuje taki cudny kubeczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kontaktu mailowego info@wewzorki.pl z dopiskiem o który konkretnie motyw chodzi, ile postaci, jaki napis.

      Usuń
  4. Jaki koszt kubeczek plus koszt wysylki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin