FanArt: Frida Kahlo

Frida Kahlo, a właściwie moja imienniczka Magdalena Carmen Frieda Kahlo y Calderón, symbol Meksyku i feminizmu, wyjątkowa kobieta malarka. Jest dla mnie kopalnią inspiracji, dlatego postanowiłam pokazać ją w różnych wersjach. "Na bogato" niczym w jej własnych pracach, jak również w bliskiej mi opcji bardziej minimalistycznej 



1.

Portret bez tła:



I wersja zawierająca w tle elementy pojawiające się na obrazach Fridy:





Kilka zbliżeń:









Po drugiej stronie nie mogło zabraknąć cytatu :

"I am my own muse"





2.

Na koniec tak jak zapowiadałam coś dla miłośników minimalizmu
w opcji z czerwonym bukietem na głowie:




Postawiłam na kontrast matowej farby którą pokryłam włosy oraz błyszczącego konturu:








Na koniec w opcji z różowym bukietem na głowie:





Porcelana malowana ręcznie na zamówienie
WeWzorki





Komentarze

  1. Piękny :) czy można taki zamówić ? koleżanka tez jest fanką Fridy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie pytania i zamówienia można kierować na info@wewzorki.pl - aktualnie przyjmuję jednak tylko rezerwacje na zamówienia "bezterminowe"

      Usuń
  2. Napisałam do Pani maila, może trafił do spamu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach