Podsumowanie: prezent na rocznicę




Moja kolekcja autorskich kubeczków i filiżanek ręcznie malowanych dedykowanych 
na 
prezent rocznicowy




1

Mapa wspólnych wspomnień:










Wspomnienia, ważne miejsca oraz członkowie rodziny mogą być zapisane po prostu w formie słów:







2

Zestaw z napisem "To już X lat razem"


W tym przypadku Ania i Marek są miłośnikami przejażdżek rowerowych więc po drugiej stronie mają złote rowery :)







3

Zestaw z napisem "YY rocznica ślubu" 
oraz imionami w sercu
w dowolnej kolorystyce




"Szczęśliwej podróży do kolejnych Jubileuszy!"


Inne przykłady serc:






Podsumowanie wszystkich rodzajów i kolorów serc,
które wyszły spod mojego pędzla można obejrzeć TUTAJ


4

Zestawy z imionami
W tym przypadku malowałam również dopisek Forever Together,
a drugą stronę malowałam na podstawie zdjęć z pleneru ślubnego:




Więcej zdjęć tego zestawu: TUTAJ


Inne zestawy z imionami:








Zamiast imion można też wpisać same inicjały:






4

Zestaw z nazwiskiem:











5

Zestaw z dowolnym napisem:










6

Cukiernica "Razem lepiej":





WeWzorki.pl
ręcznie malowana porcelana

info@wewzorki.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach