Złote serce 25 Finału WOŚP!


Wszystkich posiadaczy złotych serc zachęcam do udział w licytacji mojego serduszkowego kubeczka na rzecz  Fundacji "Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy"

Kubeczek jest unikatowy, bo ręcznie malowany. Może być przyjemną pamiątką dobrego uczynku, może również stać się prezentem na każdą okazję (np. zbliżające się walentynki, Dzień Mamy, urodziny, imieniny, rocznicę...) lub niespodzianką dla bliskiej osoby bez okazji.

Na kubku namalowałam serce nawiązując do tradycyjnej WOŚPowej wlepki, ale starając się tchnąć w nie nieco elegancji i nowoczesnego ducha użyłam popularnych od jakiegoś czasu motywów - geometryczne kształty, efekt popękanego szkła oraz złoty kolor. Taki kubek będzie pasował do każdego wnętrza. Pod spodem wpisałam pamiątkowy dopisek - numer tegorocznego Finału.










Rok temu również przekazałam ręcznie malowany zestaw, który możecie podejrzeć tutaj:


Pozdrawiam Pana Maćka, który zlicytował wtedy swój zestaw dwóch kubków i cukiernicy.

Mam nadzieję, że zaczyna się moja coroczna WOŚPowa tradycja!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach