Kolekcja strażacka!

Pomysł na personalizowany prezent dla strażaka np z okazji promocji stopnia służbowego


Moja kolekcja ręcznie malowanych projektów dla strażaków powoli rośnie.
Zobaczcie tu przykłady kubków i filiżanek, które już zamieszkały w nowych domach.



FILIŻANKA DLA PANI STRAŻAK

filiżanka z miniaturowym płomieniem w centrum spodeczka
 i długowłosą Panią strażak z prądownicą w dłoni gotową do ugaszenia pożaru :)



Wąż zawinęłam dookoła ucha:






KUBEK Z LOGO
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

Ręcznie malowane logo PSP plus dopisek określający stopień i imię strażaka
Ten konkretny malowałam od żony dla męża stąd odpowiednia dedykacja pod spodem





Dla bardziej spragnionych na wielkim, prawie półlitrowym kubku:




KUBEK Z POSTACIĄ STRAŻAKA


W tym przypadku malowałam postać strażaka trzymającego prądownicę wodną,
 a wodę po drugiej stronie zamieniałam w napis:




Tak prezentuje się zestaw dla niej dla niego:






KUBEK Z LOGO OSP

Kubek z ręcznie malowanym logo Związku Ochotniczych Straży Pożarnych
Nie było łatwo, ale efekt przerósł moje własne oczekiwania :)
Ten malowany dla wyjątkowej Pani Prezes








PŁOMIEŃ

Inna propozycja na dopisek po drugiej stronie:






STOPIEŃ

można też pokusić się o oznaczenie stopnia służnowego -
poniżej belka i trzy gwiazdki, czyli stopień oficerski kapitana



tu młodszego kapitana z dedykacją na denku od Żony
jako prezent z okazji promocji oficerskiej:





NAWIĄZANIE DO HOBBY

Bywa i tak że strażacy oprócz powołania do zawodu, mają również inne pasje,
do których warto nawiązać. Zobaczcie przykłady:



STRAŻAK PSZCZELARZ x2



"Największe bogactwo to robienie tego co kochasz"


STRAŻAK WĘDKARZ








STRAŻAK PERKUSISTA








DEDYKACJE

Pod spodem na denku nie może zabraknąć dopisku. 
Oprócz tych widocznych wyżej, malowałam również takie:




Ewentualnie płomień, który może, ale nie musi zawierać symboliczne serducho 
(to akurat było malowane dla ukochanego strażaka)




detal na uchu na zestawie od dziewczyny dla ukochanego strażaka:



ciąg dalszy na pewno nastąpi!



Porcelana malowana ręcznie na zamówienie




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach