FAQ - czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania


 


To ja - Magda 🖌️ Tu znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


Jak złożyć zamówienie?
Pracuję w systemie zapisów „do kolejki oczekujących”. Możesz zarezerwować termin przez wiadomość prywatną tu na IG lub mailowo info@wewzorki.pl

Czas realizacji
Zależy od ilości aktualnie zapisanych osób. Zazwyczaj to około miesiąc, możesz to sprawdzić w zapisanych relacjach pod tytułem „czas realizacji” lub zapytać w wiadomości. Wyjątkiem są zamówienia na napisy i wzory minimalistyczne, które zazwyczaj jestem w stanie przygotować w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przelewu.

Ile to kosztuje?
Koszt zależy od wybranego motywu, a raczej czasochłonności jego wykonania. Zazwyczaj mieści się w przedziale 55-250 zł dla kubków i filiżanek oraz 250-550 zł dla lampek.
Opisz co mam dla Ciebie namalować. Załącz screeny tego co wpadło Ci w oko w moim portfolio. Wtedy będę mogła wycenić Twoje zamówienie. W przypadku napisów podaj dokładnie jaki to będzie napis - koszt zależy też od jego długości.

Czy wzory są trwałe?
Bardzo! Moje prace możesz bez obaw myć ręcznie, ale unikaj wstawiania ich do zmywarki. W kochającym domu będą cieszyły oko wieeeele lat. (mam wciąż  swój pierwszy kubek z 2011 roku i wygląda świetnie)

Czy mogę wybrać fason porcelany?
Tak, w trakcie składania zamówienia otrzymasz ode mnie zdjęcia dostępnych modeli naczyń

Czy nic się z nimi nie stanie w czasie przesyłki?
Moje prace pakuję pancernie. Wkładam w malowanie dużo serca i czasu, nie mogę sobie pozwolić na kiepsko zapakowane przesyłki. 

Jakie są opcje wysyłki?
15 zł - punkt/automat DPD 
15 zł - punkt/automat Orlen 
19 zł - paczkomat InPost 
19 zł - kurier DPD
lub odbiór osobisty w Łodzi na Retkinii we wcześniej ustalonym terminie

Czy jest usługa pakowania na prezent?
Tak, twoje zamówienie zapakuję na prezent w gratisie.
Jest to kartonik z kokardą oraz informacją o tym, jak dbać o wzory.






Porcelana malowana ręcznie na zamówienie
WeWzorki


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach