Fan Art: Kot z Alicji z Krainy Czarów / Cheshire Cat

Ćwiczenia w malowaniu futra na porcelanie przynoszą efekty.
Poniżej moje najnowsze podejścia do sportretowania kultowego kota z Chishire.


Portret na białej porcelanie + kropeczki czarne i turkusowe w tle:






Na czarnej ceramice + turkusowe napisy w tle:








A tu w nietypowym ujęciu, czyli z akcentami w kolorze różowym zamiast niebiesko-turkusowych



Po drugiej stronie kubka cytat

"Nie jestem szalona, moja rzeczywistość jest tylko inna od twojej"


Na denku od spodu drugi cytat:
"Wszystko jest możliwe, trzeba tylko wiedzieć o sposobach"




Praca sprzed kilku lat, tu już w tradycyjnym turkusie i z innym cytatem:


"Have I gone mad?
I'm afraid so, you're entirely bonkers. But I'll tell you a secret... All the best people are"








Pracownia ręcznie malowanej porcelany
WeWzorki

Maluję na zamówienie  w systemie zapisów
info@wewzorki.pl




Komentarze

  1. Bardzo ładnie się te kubki prezentują, trafiam przypadkiem i chyba zainteresuje się tematem, zwłaszcza iż mi bardzo bliski bo dotyczący kociaków :) a te kocham ponad życie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach