Inspiracje dla okulisty

 Miałam przyjemność malować kilka wzorów dla okulistów, czas na podsumowanie.
Pamiętajcie, że model naczynia oraz wzornictwo ustalamy indywidualnie według Waszych potrzeb.
Zapisy przyjmuję mailowo na wewzorki@info.pl




DUŻY KUBEK 450 ML

malowany we wzór oczu (kolorystyka do ustalenia)
oraz napis "Pokaż mi swoje oczy, a powiem Ci kim jesteś"
dedykacja od spodu: Jesteś wyjątkowa






FILIŻANKA 280 ml

z napisem na spodku "Oczy są zwierciadłem duszy"
Tęczówki przypominają kule ziemskie na życzenie klientki:






ZESTAW KUBKÓW
z motywem soczewki VOLK oraz tablicą Snellena






KUBEK 380 ml

z kreskówkową postacią, atrybutami okulisty
i napisem na odwrocie: "Pokaż mi swoje oczy, a powiem Ci kim jesteś"





WIĘCEJ WZORÓW ZWIĄZANYCH Z MEDYCYNĄ ZNAJDZIESZ

Porcelana malowana ręcznie na zamówienie.
Pracuję w systemie zapisów. Zazwyczaj czas oczekiwania to około miesiąc.
Fason porcelany zawsze można ze mną wybrać, jak również ustalić treść napisów i kolorystykę wzoru. 


Zapisy: info@wewzorki.pl

Koszt zależy od ilości wybranych elementów.
Przedział cenowy dla prezentowanych wzorów 55-200 zł






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach