Krasnoludzkie runy i elfickie pismo

Ciekawostka dla fanów fantastyki, a szczególnie motywów związanych z krasnoludami i elfami.
Poniżej zobaczycie moje dwie realizacje oparte na kaligrafii i nawiązujące do "fantastycznych" zainteresowań.


1. Krasnoludzkie runy

W tym przypadku moim zadaniem było zaprojektować litery i zapisać konkretne słowa "To ja się skradam" tak by litery przypominały krasnoludzkie runy. Starałam się nie przesadzić, by napis wciąż był czytelny. Kubek był prezentem urodzinowym dla miłośnika gier typu role-play, wręczonym w trakcie jednej z rozgrywek:








2. Język elfów - sindariński


 Zestaw dla Jessy i Manu z napisem w języku i alfabecie elfickim, odmiana sindarińska.
Tym razem moje zadanie polegało na przepisaniu "wzoru" z nadesłanej grafiki.  

Co oznacza ten napis?
 "Kochany, moje serce śpiewa by znów się z Tobą spotkać"
Guren linna gen cened, meleth nîn




*inscription as chosen in Sindarin Elvish 
"Guren linna gen cened, meleth nîn" 
which means "My heart sings to see you again, my love"
by Jessy @wanderingnightingale


Po drugiej stronie malowałam mapy państw z których pochodzą właściciele kubków: Holandia i Meksyk + serduszka w miejscu zamieszkania. Na denkach współrzędne i dzielący ich czas podróży. **Współrzędne oczywiście zmienione w PS dla bezpieczeństwa


Porcelana malowana ręcznie na zamówienie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach