Prezent z okazji obrony pracy dyplomowej / inżynierskiej / magisterskiej

 Personalizowana pamiątka dla świeżo upieczonego magistra lub inżyniera
z okazji obrony tytułu? U mnie to jak zawsze ręcznie malowana porcelana.
W tym poście zobaczycie dotychczasowe realizacje z moją kaligrafią.



1.
Mów mi Pani Inżynier / Mów mi Panie Inżynierze
w wersji ze złotymi i srebrnymi akcentami






2.
Pan(i) Inżynier / Magister + imię 









Wersje z nakrapianiem:







3. 
Zaufaj mi jestem inżynierem/magistrem 




4. 
Niby nie ma ideałów, a jednak jestem





kolor napisów można wybrać, poniżej wersja niebieska:



5. 
Jestem inżynierem, a jaka jest Twoja supermoc?




6.
tytuł + imię, nazwisko + dziedzina
po drugiej stronie minimalistycznie ikonki nawiązujące do kierunku




7. 
Nawiązujący do zainteresowań -  w tym przypadku serialu Przyjaciele






DENKA 
Na denku może pojawić się dowolny dopisek np. dedykacja, data.
















Garść informacji dla zamawiających:
1. Każdy tekst można dowolnie zmieniać
2. Można wybrać fason kubka
3. Na denku pod spodem można wpisać dowolną dedykację
4. Zapisy na realizacje przyjmuję mailowo na info@wewzorki.pl
Pracuję w systemie zapisów na konkretne wzory. Maluję według otrzymanych wytycznych.
5. Czas realizacji na zamówienia na napisy to zazwyczaj 3 dni robocze

Cennik:
napis na froncie: 55 zł
napisy po obu stronach: 70 zł
dedykacja na denku: +10 zł
ikonki nawiązujące do kierunku od 40 zł przy 3 symbolach
kubek o powiększonej pojemności (400 ml i wiecej): +10 zł
wysyłka: 18 zł (paczkomat inPost lub kurier DPD)




Porcelana malowana rę
cznie na zamówienie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach