Butelkowa zieleń i złoto na porcelanie

 Elegancka filiżanka malowana ręcznie z subtelnym motywem roślinnym w kolorze butelkowej zieleni i złotymi akcentami w postaci miniaturowych ptaszków.



Bardzo lubię połączenie butelkowej zieleni ze złotymi akcentami i tu zastosowałam taką kombinację. To nowa wersja wzoru, który urodził się już jakiś czas temu: drobne listeczki + ptaszki. Pierwowzór malowałam białą farbą na białej porcelanie, co dało fajny koronkowy efekt - możecie zobaczyć zdjęcia na samym dole. To jak? Która wersja robi większe wrażenie? W kolorze czy w bieli? A może widzicie tu jeszcze inne rozwiązanie kolorystyczne? Kusi mnie cały wzór w złocie... pewnie pojawi się za jakiś czas.









Opcjonalnie, w razie potrzeby do tego wzoru można dorzucić jakieś przesłanie, jakiś napis.
Zależnie od okazji, czasem wystarczy choćby jedno słowo np dziękuję, a czasem możemy pokusić się o cały cytat. Poniżej przedstawiam cytat, który miałam wpisać na życzenie od przyjaciółki dla przyjaciółki jako podziękowanie za świadkowanie na ślubie:

„Wiemy przyjaciel to trwałe schronienie, kto go znajduje, jakby skarby znalazł"
(Syr 6,14-16)



Dla porównania - bardzo subtelna wersja tego samego wzoru w bieli, z perłowymi akcentami:










 Porcelana malowana ręcznie na zamówienie


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach