Imbryk: polskie polne kwiaty - maki i chabry

ręcznie malowana, personalizowana porcelanahandpainted & customized tableware
✉ info@wewzorki.pl


Panie i Panowie oto mój pierwszy ręcznie malowany dzbanek / imbryk / czajniczek - jak kto woli, widzę, że producenci porcelany różnie nazywają to naczynie. Zazwyczaj zamawiacie kubki lub filiżanki, więc ten przystojniak był dla mnie ciekawym urozmaiceniem podczas pracy w pracown. Miałam namalować wybrane polskie kwiaty polne, postawiłam na maki i chabry, dorzuciłam złote kłosy i białego motylka przy napisie. Nie mogło zabraknąć kropeczek. Jedna strona imbryczka jest malowana bardziej "na bogato" więc drugą postanowiłam dla równowagi zostawić subtelniejszą.

[Ten konkretny model imbryka ma 450 ml, motyw został wybrany przez zamawiającego. Zarówno model jak i motyw możecie wybrać składając indywidualne zamówienie mailowo info@wewzorki.pl]


Oto efekty:












Porcelana malowana ręcznie na zamówienie
WeWzorki





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach