FanArt: Cukiernica z motywami z serialu Przyjaciele



Prezent na nowe mieszkanie? Parapetówkę? Ja postawiłam na cukiernicę, na której namalowałam motywy z ulubionego serialu Weroniki.

Na przykrywce zobaczycie kultowe słowa I'll be there for you
a poniżej symboliczną gitarę Phoebe, figurę psa, żółtą ramkę z drzwi, małpę, kaczkę, kurczaka i wiele wiele innych rzeczy i słów kojarzących się z serialem.

Zapraszam na kilka kadrów ze zbliżeniami:











Lubisz serial Przyjaciele?
Inne  moje podejścia do tego tematu można zobaczyć:

TUTAJ


.............................................................................................................................................................

Porcelana malowana ręcznie na zamówienie
Pracownia WeWzorki



kontakt: info@wewzorki.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach