Filiżanka z pszczołą i cytatem


Marzy mi się cała seria z owadami, ale dziś mogę zaprezentować tylko filiżankę z pszczołą w centrum spodeczka. Pszczoła ma metaliczne złote elementy i jest lekko wypukła:




Na filiżance umieściłam cytat, który bez kontekstu z życia osoby, dla której malowałam tę filiżankę może wydawać się zupełnie niezwiązany z pszczołą, ale gdy wręczałam prezent, jak najbardziej wszystko grało, a nawet wywołało łzę wzruszenia. Grunt to przemyślenie projektu względem konkretnej osoby! :)


"Każdy przecież początek
to tylko ciąg dalszy,
a księga zdarzeń
zawsze otwarta w połowie"

W. Szymborska











WeWzorki.pl
ręcznie malowana porcelana 


KONTAKT: info@wewzorki.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach