FanArt: Kubuś Puchatek / Winnie the Pooh

A handpainted cup featuring Winnie the Pooh
......................................................................................................




Muszę nadrobić zaległości i pokazać Wam między innymi moje pierwsze podejście do Kubusia Puchatka na porcelanie, a dokładnie filiżance (model Wiedeń od Lubiana). Malowałam też innego sławnego Misia, ale o tym innym razem... :)

Miał być Kubuś z napisem "filiżanka Gosi" oraz balonem na podstawku. Wymyśliłam sobie że nitkę od balona będzie trzymał sam Puchatek, a napis powstanie z ten nitki właśnie.



Nitkę poprowadziłam okalająco dokoła filiżanki, by z każdej strony coś się działo, ale subtelnie, bez przesady z tym "dzianiem"


Poprowadziłam też nitkę na dno i zrobiłam z niej dedykację.


Na podstawku zgodnie z obietnicą powstał balon.


Co powiecie na Puchatka w takim wydaniu?




Porcelana ręcznie malowana
WeWzorki.pl

info@wewzorki.pl


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach