Kubek dla psychologa / logopedy

Pomysły na prezent lub podziękowanie m.in. dla :

 psychologa, psychoterapeuty, psychiatry,
logopedy, neurologopedy

Poniżej zobaczycie moje dotychczasowe realizacje, jak zawsze malowane ręcznie.
Maluję na zamówienie indywidualne, w systemie zapisów.
 ✉ info@wewzorki.pl


1. UKWIECONY UMYSŁ

Połączenie motywu anatomicznego, a konkretnie mózgu, z motywem kwiatowo-roślinnym

przykład na dużym kubku 450 ml:



oraz na standardowym kubku 300 ml






2. KALIGRAFIA

Dla minimalistów lepszym wyborem będzie sam napis. Może on pięknie wyglądać solo,
ale może też być dopełnieniem powyższego wzoru z ukwieconym umysłem.

"Umysł przypomina żyzny ogród, 
którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł" 
A. De Mello


Od spodu na denku, na Wasze życzenie, umieszczam bardziej osobiste dedykacje np. podziękowania, gratulacje (ten poniżej z okazji objęcia stanowiska ordynatora oddziału), daty itd




Idealnie dopasowany do motywu kwitnącego umysłu:
"Grow positive thoughts"




Kolejna propozycja to napis
"Mów dalej! Właśnie Cię diagnozuję"
który mogę pokazać w kilku krojach pisma do wyboru:





Ze spersonalizowanym dopiskiem pod drugiej stronie:


Na koniec elegancka opcja ze złotem:



Napis może być w dowolnym języku, po prostu daj znać co mam dla Ciebie napisać:




Załączam też przykład prezentu z okazji zdobycia tytułu magistra.
Na życzenie wpisałam konkretny tekst na kieliszku + gratulacje na stopce:







*Na koniec przypominam mój wcześniejszy kubeczek Pani Psycholog Ani z napisem:

"TRUST ME. I'm a psychologist"





Więcej zdjęć tego kubeczka ----> KLIKNIJ TUTAJ




Chcesz zobaczyć moje prace związane z innymi zawodami?
Porcelana malowana ręcznie na zamówienie
WeWzorki





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach