Kubkowe dedykacje - dla par


Co można dopisać pod spodem? Opcji jest nieskończenie wiele, poniżej kilka przykładów



DEDYKACJE DLA PAR



Z życzeniami wielu romantycznych poranków przy kawie... <3



... i żyli długo i szczęśliwie...




Kasia i Wojtek together forever!





Ania i Sławek przeznaczeni sobie!




Zdrowia, szczęścia, pomarańczy, niech Ci żona nago tańczy.
Zdrowia, szczęścia, pomarańczy, niech Ci mąż nago tańczy.





Data + Mam najlepszego męża na świecie!
Tak! + data



Ukochanemu / Ukochanej ...




"Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy...
...we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma"




Wszystkiego najlepszego Młodej Parze!
+podpis




Gdzie Ty...
... tam ja.




Oto jest miłość: dwoje ludzi spotyka się przypadkiem...
...a okazuje się, że czekali na siebie całe życie.




Odtąd jedno choć nadal dwoje




Szczęścia i miłości na nowej drodze życia!
Byście nigdy nie zwątpili w swoją miłość




Miłość mi wszystko wyjaśniła



Przy Tobie nawet herbata smakuje jak najlepszy napój świata




W dniu ślubu + data + podpis




Imiona + data




Tak! + data



Kubki z inicjałami i datą



Kocham Cię mój ...



Zrób mi tę przyjemność. Uwielbiaj mnie mimo wszystko.



DOPISKI Z OBRAZKIEM ODNOSZĄCYM SIĘ NP DO NAZWISK:














DEDYKACJE CZĘŚĆ 2
kliknij by zobaczyć więcej przykładów




WeWzorki.pl
ręcznie malowana porcelana 


KONTAKT: info@wewzorki.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach