I'm not a Princess, I'm a Khaleesi



W końcu, po kilku latach planowania wzięłam się za temat, który kusił mnie już od dawna, ale też nieco przerażał, więc zwlekałam. Daenerys Targaryen z Gry o Tron, zwana też Matką Smoków. Postanowiłam nie wzorować się na aktorce. Po prostu przejrzałam mnóstwo zdjęć z serialu, fanartów wielu zdolnych rysowników, aż w końcu dałam się ponieść wyobraźni :) Poniżej rezultaty. Nie wiem czy zaglądają tu fani serialu/książek, ale kto wie? Może tak. Jak Wam się podoba moja wersja Khaleesi? Dodam że to nie koniec. Brakuje jeszcze napisu.

After a few years of thinking I finally got down to painting Daenerys Stormborn from The Song of Ice and Fire. Hopefully I managed to convey a few of her features. I decided not to use the actress as a reference. I just observed thousands of fanarts over the net and finally painted my own version. What do you think?










Komentarze

  1. o rany ! Rewelacja ! Planujesz namalować kubek z Drago ? :)
    Napisałam e-mail, czekam na odpowiedz :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) fajnie że się podoba. Jeśli będę miała wolną chwilę to może :) przyznam że wisi nade mną kilka innych projektów.
      Czy mail dotyczył Khaleesi? Bo takiego akurat nie dostałam :)

      Usuń
  2. i myślę że mogłabyś pomalować jej włosy ale na taki blady żołty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w książce chyba miała bardzo jasne, srebrne włosy więc postawiłam na biały + srebrne kreski. Na zdjęciach może tego nie widać, ale biała farbka w rzeczywistości odróżnia się od koloru kubka i włosy są nieco bardziej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach