Mr Right & Mrs Always Right

Coś nowego w tym samym temacie "Mr Right & Mrs Always Right"
Czas najwyższy zebrać wszystko w jednym poście. 
Która wersja jest najlepsza?

I've got some new versions of "Mr Right & Mrs Always Right" mugs
and it's hight time to gather all of them in one post...
Which one looks best?


1.




2.




3.




4.






5.

[kolorowe kubki matowe na zdjęciach poniżej są niestety niedostępne]



6.




7.
 








.....................................................
Spis zestawów ślubnych  ----->  KLIKNIJ TUTAJ





WeWzorki - OneGirl ManyCups


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. :) dzięki za opinię, na razie na różnych portalach, właśnie ta wersja podobała się najbardziej :)

      Usuń
  2. jak dla mnie najlepsza 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 3ciej stawiałam na minimalizm. Podobno piękno tkwi w prostocie ;) dzięki za feedback :)

      Usuń
  3. 4 jest wspaniała i unikatowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy można kupić kubek Mr. Right numer 3. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, też jestem zainteresowana kupnem, ale nie dostałam odpowiedzi na maila........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że się Pani tutaj odezwała - wiadomość była w zakładce spam... stąd brak odpowiedzi ode mnie, ale już odpisałam

      Usuń
  6. dołączam się do pytania! jestem bardzo zainteresowana kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie proszę się odezwać mailowo info@wewzorki.pl

      Usuń
    2. Proszę o szybką odpowiedź. Bardzo zależy mi na czasie! ;)

      Usuń
  7. witam :) chcialabym zapytać o cene tych kubków , a dokladnie wzoru nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:-) Proszę o odpowiedź na zapytanie wysłane emailem. Z góry dziękuje i pozdrawiam RH

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, jestem zainteresowna kupnem tych cudownych kubków nr. 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, Napisałam do Pani w sprawie kubeczków na maila, bardzo proszę o odpowiedź. mabda83

    OdpowiedzUsuń
  11. zainteresowana jestem zakupem takich kubeczków :D Zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zainteresowana jestem zakupem takich kubeczków :D Zachwycona :D
    Napisałam do Pani na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie, chciałabym zapytać o możliwość realizacji zamówienia kubków. Proszę o kontakt na mój adres mailowy: marta.budziak@gmail.com
    Jaki jest koszt i czas realizacji?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcam by wszelkie zapytania kierować na adres info@wewzorki.pl - regularnie odpowiadam na pytania, natomiast nie zawsze otrzymuję powiadomienie o komentarzu pod postami na blogu. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach