Joker Mug: Why so serious?

You can get this one for free by taking part in my Facebook Contest:
UWAGA KONKURS -możesz wygrać ten kubek biorąc udział w losowaniu na moim facebooku :)


Malicious look in the eye and a crooked smile on a white face - it's Joker time! :)
Planowałam go od dawna i w końcu jest - Joker, złośliwe spojrzenie i typowy "uśmiech" na białej twarzy.

Useful tip: tap a sponge (wet in paint) against your mug to have an interesting background and some of the shadows.
Wskazówka: użyj lekko nasączonej farbą gąbki by uzyskać ciekawe tło i zrobić niektóre cienie.



Komentarze

  1. No to czekam na losowanie! :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam na losowanie bo to moje pierwsze :) mam nadzieję, że ktoś się nim dobrze zaopiekuje :)

      Usuń
  2. Kubek jest świetny! Szkoda, że szansa na wygraną jest taka mała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) co prawda wygrał kto inny, ale konkursy jeszcze będą więc, kto wie :) może następnym razem :)

      Usuń
  3. Dopiero teraz trafiłem na tego bloga. Żałuję, że tak późno. Rewelacyjne kubki, a pomysł oryginalny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt, że trafiłeś :) dzięki za miłe słowa!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach