Dexter Mugs

Here are my mugs featuring the main character from the "Dexter" TV series, which by the way is extremely engaging and I highly recommend having a look at it :) I guess the portraits differ a lot. The first one is most comic-like while the last one uses much more shadow and thus looks more realistic. Each time I tried to come up with and interesting inscription. I wonder which one is best...


A oto moja kubkowa seria inspirowana serialem "Dexter" (swoją drogą gorąco polecam, tym którzy jeszcze nie widzieli!). Każdy portret wyszedł zupełnie inny - pierwszy przypomina styl komiksowy, a ten najnowszy jest najbardziej realistyczny, aczkolwiek przyznam szczerze, że nie było to planowane, po prostu tak wyszło :) no to który jest najlepszy?





Dexter: My Dark Passenger


 Dexter: Have a Killer Day


Dexter: Crime Scene Do Not Cross

Hope you like it!


* edit

one more!
jeszcze jeden!


Komentarze

  1. może gdzieś zakupić Twoje kubki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie ma mnie na żadnych stronach sklepo-podobnych... ale w razie zauroczenia jakimś kubkiem albo własnego pomysłu zawsze można się do mnie odezwać (mój mail info@wewzorki.pl)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach