Little My Comes Back!

 My second take on Little My. This time the note is in Spanish "Las pequeńas Mis de este mundo son practicamente indestructibles" and it means "The Little Mys of this world are virtually indestructible." All I planned here is to paint lots of Little Mys on one mug somewhere between the leeters of the note and finally I have 5 plus 1 on the bottom. You can see all of them below:

Moje drugie starcie z Małą Mi. Napis "Las pequeńas Mis de este mundo son practicamente indestructibles" oznacza "Małe Mi tego świata są praktycznie niezniszczalne". Starałam się w jakiś ciekawy sposób rozmieścić jak najwięcej tych małych złośnic i w rezultacie mam ich 5 plus 1 większy portret pod spodem.









And just to compare, on the right hand side you have my first Little My Mug. They look like a set in fact :)
I dla porównania - po prawej widać mój pierwszy kubek z Małą Mi Razem wyglądają całkiem nieźle :)





Kindest regards for Julipy :)
Z pozdrowieniami dla Julipy :)



Komentarze

  1. Absolutely perfect.You've done an amazing job with this one! We'll keep it as a treasure! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszedł ci ten kubeczek zresztą wszystkie twoje prace są boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! bardzo mi miło że się odezwałaś, na dodatek tak pochlebnie :) :) :)

      Usuń
  3. kolejny cudowny kubeczek :) wszystkie pani kubki są piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:) Czy mozna taki zamówić? jest taka mozliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, w razie potrzeby proszę pisać na adres info@wewzorki.pl :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach