FanArt: Wiedźmin / The Witcher

Pomysł na prezent dla miłośnika sagi o Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego?
Praktyczny kubek z wiedźmińskim motywem lub/i cytatem


Zacznę od cytatu o odwadze:



"Ten kto raz nie złamie w sobie tchórzostwa 
będzie umierał ze strachu do końca swoich dni"
(Pani Jeziora)


Widok na Geralta widzianego w trakcie walki, w dynamicznej pozie.
W tle widać połączenie niedźwiedzia i byka - to symbole giełdy. Dlaczego?
Kubek należy do miłośnika tych dwóch tematów: giełda i Wiedźmin.






Zmierzyłam się również z portretem Geralta, poeksperymentowałam z tłem, oto efekty:


 Na początku wyglądał tak:


A po wieeelu godzinach walki :)





Niedawno pokazał się pierwszy króciutki zwiastun Neflixowskiego serialu The Witcher, który będziemy mogli obejrzeć już niebawem w 2019 roku. Główną rolę Wiedźmina gra Henry Cavil. Zerknijcie na porównanie dwóch sylwetek Wiedźmina - tej z gry (po lewej) i z serialu (po prawej)





Dla fanów Wiedźmina mam jeszcze jeden smaczek - wzór z medalionem Geralta
Magiczny medalion jego cechu to wilczy łeb ze świecącymi oczami. Dookoła niego namalowałam znaki / zaklęcia wiedźminów (Aard, Aksji, Igni, Quen, Yrden)







Jako fanka, czekam na kolejne netflixowskie sezony wiedźmińskich przyjemności :)



Porcelana malowana ręcznie na zamówienie

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach