Kubek inżyniera / programisty / testera / developera

My series of cups dedicated for engineers, programmers, software testers, developers etc.

...........................................................................................................................................................


Kolekcja kubków dla umysłów ścisłych:
 inżynierów, developerów, software testerów oraz programistów.

ENJOY!





 1
Kubki oparte na  schemacie 
OSOBA + KAWA = X
spersonalizowane dzięki elementom odnoszącym się do konkretnych właścicieli.



































 

2
 kubki z dowolnym napisem
















dla testera oprogramowania:









3
 kubki typowo dla programisty z tłem binarnym (!) oraz wybranymi elementami dopasowanymi do właściciela




To chyba najbardziej czasochłonne kubkowe dzieło w moim portfolio :)

opcja z "ewolucją informatyka":


opcja z logo Magento, Docker, GitHub octocat:



pod spodem jak zawsze opcjonalna, dowolna dedykacja: 

więcej zdjęć kubka programisty z tłem binarnym: TUTAJ



WeWzorki.pl
porcelana ręcznie malowana

info@wewzorki.pl 

Komentarze

  1. Super praca, bardzo mi się podoba,w jaki sposób można zamówić taki kubek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie pytania oraz indywidualne zamówienia proszę kierować mailowo na info@wewzorki.pl

      Usuń
  2. Świetne kubki :) Jestem testerem oprogramowiania, także będzie idealny dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach