House of Cards: "Hunt or be hunted" & Kevin Spacey



Portrety to chyba nie moja bajka. Zerknijcie na efekty mojego "starcia" (bo inaczej tego nazwać nie mogę ;) z Kevinem Spacey, a raczej postacią w którą się wciela w serialu House of Cards.

.................................................................................................................

Portraits are always a tough job for me. I hardly ever end up pleased with the final result. 
Here's what I could do best with Kevin Spacey starring in House of Cards as Francis Underwood.


 



"Hunt or be hunted"

Komentarze

  1. Wow! Portret na kubku - mistrzostwo, podziwiam i chylę czoła przed Twoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talent to takie wielkie słowo :) bardzo miło mi to słyszeć, szczególnie kiedy mam mały kryzys twórczy ;)

      Usuń
  2. Wow, świetne to wyszło! Długo zajęło Ci namalowanie takiego portretu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dziękuję! :) niestety portrety to dla mnie czarna magia. Tutaj widać efekt finalny, który po komentarzach wnioskuję jest niezły ale gdybyście zobaczyli pierwsze podejścia, zmazywanie, poprawianie, zmazywanie :) w moim przypadku taki portret to jest kilka długich godzin "walki", chyba z 6 godzin nad nim siedziałam żeby uzyskać ten efekt podobieństwa do oryginału. Bardzo podziwiam ludzi, którzy potrafią malować bardziej realistycznie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach