Queen: Freddie Mercury



Moje drugie podejście do Freddiego. Tym razem powstał komplet dwóch prawie identycznych kubków, dorzuciłam też napis wzorowany na jego autografie oraz hasło "Nie będę gwiazdą rocka, będę legendą"

My second attempt to paint Freddie. Thsi time it's a twin set of mugs ith his portrait, autograph and a note:
"I won't be a rock star, I will be a legend"





Pod spodem dorzuciłam osobiste dedykacje <3
At the bottom you can see some additional inscriptions for the owners :)




Przypominam jak wyglądał mój pierwszy Freddie + zestaw jego wielkich tytułów
And a little reminder of my previous mug with Freddie:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach