Wedding Gift Idea

Hi there again! Today I'd like to show you my newest wedding mugs set. Again, I gave vent to my "dotting passion" :) by leaving tiny drops of white paint on the dress. I wanted to achieve this somewhat impersonal look so I didn't paint faces. Well..., there will be the right faces visible when the newly weds drink form it ;) I also wanted it not to look overdone so I limited myself to painting the names and dates just next to the bride and groom. What I love though is this cute gift box I happened to find! And the mugs fit perfectly inside.

Witam ponownie, tym razem mam dla Was komplet na ślub. Oczywiście nie mogłam się opanować i "wykropkowałam" sukienkę :) Twarzy nie namalowałam celowo - właściwe buzie pojawią się na miejscu, kiedy para młoda będzie z nich piła. Zaraz obok postaci możecie zobaczyć srebrne imiona i datę. Pudełko znalazłam przypadkiem i od razu się w nim zakochałam, tym bardziej że kubki mieszczą się w nim idealnie!







And here are two of the mug sets I hand-painted for weddings in the past. It was very difficult to make these couples look well-proportioned but I did my best. I wanted the two mugs to show a bride and a groom kissing each other when they would be put close together.

A tu możecie zobaczyć jeszcze dwa zestawy, które miałam przyjemność zrobić. Najtrudniej było utrzymać podobne proporcje... no ale dałam z siebie wszystko i mam nadzieję "całujący cel" został osiągnięty.





Greetings for all the couples! Hope you drink together happily :)
Z pozdrowieniami dla młodych par, mam nadzieję że pijecie długo i szczęśliwie :)

Komentarze

  1. Jak myślisz, czy farby akrylowe byłyby dobrym zamiennikiem tych do porcelany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam bladego pojęcia - nigdy nie używałam farb akrylowych, ale kiedy już się dowiesz byłabym wdzięczna za jakieś informacje na ten temat :)

      Usuń
  2. Czy jest możliwość kupna takich kubków i jaka jest ewentualna cena ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kontaktu mailowego na info@wewzorki.pl

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

FanArt: Mały Książę / The Little Prince / Le Petit Prince

FanArt: Włóczykij w kilku odsłonach / The faces of Snuffkin

FanArt: Mała Mi w kilku odsłonach